|
www.sinhaya.fora.pl
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
emen5
Dołączył: 30 Cze 2012
Posty: 263
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Temat postu: Wiadomość z ostatniej chwili |
|
|
Informacja z FB:
W dniu 6 maja 2022 roku Angry Bytes sp. z o.o utraciła płynność finansową i możliwość regulowania swoich zobowiązań. Sytuacja ta nastąpiła w wyniku wielokrotnych, sięgających kilku miesięcy opóźnień w realizacji płatności ze strony kontrahentów Spółki.
W wyniku utraty płynności finansowej Spółka nie była w stanie zrealizować płatności w wysokości 5268 zł na rzecz dostawcy usług serwerowych, firmy OVH, co skutkowało zawieszeniem dostępu do serwerów wydzierżawionych przez Spółkę. Dane umieszczone na serwerach pozostają bezpieczne do dn. 11 maja 2022 roku, do godziny 18:00. W przypadku braku uregulowania płatności do tej daty, dane zostaną usunięte z serwerów OVH.
Na obecną chwilę:
- Skontaktowaliśmy się z OVH celem warunkowego przywrócenia usług do 20 maja 2022 roku mimo braku płatności. Nadal czekamy na odpowiedź.
- Skontaktowaliśmy się z przedstawicielami dwóch innych firm hostingowych celem ustalenia działań zmierzających do przywrócenia działania usług i warunków cesji dotychczasowych umów klienckich oraz przeniesienia usług z możliwie najmniejszym nakładem ze strony klientów. Jesteśmy w trakcie określania warunków.
- Skontaktowaliśmy się z ubezpieczycielem, by ustalić kwalifikowalność obecnej sytuacji. Czekamy na odpowiedź.
- Wysłaliśmy przedsądowe wezwania do uregulowania zaległych zobowiązań do części naszych dłużników, dla których świadczyliśmy usługi administracji serwerami, stanowiące dotychczas trzon finansowy naszej działalności.
- Pobraliśmy zestaw kopii zapasowych z okresu 1-4 maja 2022 roku. Prowadzimy aktywne działania mające na celu konsolidację kopii przyrostowych, weryfikację ich poprawności i sporządzenie indywidualnych kopii kont klienckich.
Przepraszamy za zaistniałą sytuację, zdajemy sobie sprawę, że nigdy nie powinna ona mieć miejsca i naraża naszych Klientów na straty i obciążenie emocjonalne. Przepraszamy również za to, że obecne oświadczenie pojawiło się tak późno. Powinniśmy zakomunikować nasze działania znacznie wcześniej.
Wiemy że część z naszych klientów rozważa zebranie niezbędnej kwoty celem uruchomienia usług na kolejny miesiąc. Zdajemy sobie sprawę że takie rozwiązanie mogłoby być najszybsze, natomiast jest dla nas trudne do zaakceptowania. Wiemy jednak, że znacznie trudniej jest nam zaakceptować dalszą niedostępność Waszych usług.
W związku z powyższym, potrzebujemy od Was kilku informacji które pozwolą nam ustalić priorytety dalszych działań:
Pod adresem [link widoczny dla zalogowanych] czekamy na wiadomości z informacjami o tym, czy decydujecie się samodzielnie przenieść do innego dostawcy, czy wolicie zostać semiautomatycznie przeniesieni z zachowaniem dotychczasowej ważności konta do jednego z dostawców, z którymi podjęliśmy rozmowy. Dołączcie proszę adres Waszej strony, bo nie wszystkich Was kojarzę z imienia i nazwiska. Opcjonalnie poinformujcie o ewentualnej woli przyłączenia się do zbiórki, będziemy w stanie wtedy zweryfikować czy takie rozwiązanie jest w ogóle możliwe.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
emen5
Dołączył: 30 Cze 2012
Posty: 263
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Temat postu: |
|
|
Dalszy ciąg korespondencji na te temat:
Magdalena
Mam jeszcze tylko pytanie: czy kontakt z ovh nastąpił telefonicznie? Czy też po prostu „napisaliśmy i czekamy”? Bo z doświadczenia wynika, że takie czekania niewiele może dać, a tu każda godzina jest cenna…
Odpowiedz
4 godz.
Autor
Angry Bytes
Magdalena Rogala: Oprócz zgłoszenia w systemie podjęliśmy też kontakt z konkretnymi osobami po stronie OVH, z którymi przez lata współpracowaliśmy. Zostaliśmy poproszeni o przekazanie numeru zgłoszenia, co niezwłocznie uczyniliśmy.
Odpowiedz
4 godz.
Marta
Zbieram osoby, które są gotowe się zrzucić żeby odzyskać swoje rzeczy z serwera, kontakt na priv.
2
Odpowiedz
4 godz.
Marta
Jeśli dług wobec OVH to 5,2 tys. to jest grupa osób, które chcą to spłacić, by odzyskać możliwie najnowszą kopię swoich rzeczy (strony i poczta).
3
Odpowiedz
4 godz.
Magdalena
Marta Jestem w stanie w tym partycypować.
Odpowiedz
4 godz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|